Tuesday, May 6, 2014

adeh bersarang blog sendu ni.hahahaha...

sedar-sedar dah berapa bulan aku tak aktif blog..hahaha
malas weh...malas nak taip..penat kerja..anak dah dua macam anak aku sepuluh jek..hahaha
dah berkurun abad rasa tak update blog..sian blog aku dapat tuan pemalas macam ini...
nak kata bz sesangat tak jugak...tapi kerja opis banyak..
hari ini rasa macam rajin plak nak update tetiba kan...hahaha
meh aku lambak cerita je yer....ewah ada ke orang nak baca blog ekau ini oiii...hahaha
ada aku kisah..nak syok sendiri jugak...
meh layan tengok gambar qas n lisya yer...




hahaha ini lah lisya terbaru..rambut cam pekan asli dah..hahaha..
lasak weh budak ini..tak kuat nangis tapi lasak..


ini kisah wedding bff aku hujung bulan 4 hari tuh..


ini berpakaian sedondon kan gitu..haa ..siapa yang minat nak beli baju kurung cotton baik kain ela or kain dah siap meh like page madeinasian aku...banyak gile corak menarik..ini antara corak yang menarik tulah..cewahhh sempat promote...


ini cerita cuti hari buruh hari itu..makan kat parameswara umbai melaka lah..



ini masa mandi kolam kat PD..aku stay apartment member opis aku..cantik kawasan apartment situ..
 ini budak demok suka air..

ini kakak qas n sepupu..

so sampai sini je lah ....penat plak rasa lah...hahahaha...
nanti ada masa aku sambung ok...

No comments:

Post a Comment