Tuesday, December 24, 2013

gila lama tak hapdet...hahahaha

aku rasa dah tumbuh lalang..sawang..spiderman pun ada kat blog ini rasanya..maaf semua peminat ku..huahuahua....
ada peminat ke ko jemah oiii...pelaknat lagi ada lah ..hahahahaha
maklum lah busy hujung-hujung tahun...busy body ..aihhhh...huahuahua...what to do...busy jugak lah itu khennn....

so mari tengok gambar anak- anak dara i comelsss....tuh..tuh..

hahaha




meh lah aku story ini gambo masa bday sepupu lisya ni..anak buah aku ler kiranya...
weh masa datang ini pakai baju gaun ok..warna putih corak love2..
sekali itu dia makan kek batik weh...terus jatuh pulok kat depan rumah kakak aku ini..
dengan kena air apa ntah..
Ya Tuhan selebet gile lisya masa ini....aku tak tahu ini kah anak aku...kenapa ..kenapa teruk beno...ish..ish..
tapi ini dah tukar baju ini lah..
anak orang lain comel lote je..sampai ke anak aku macam mop..huahuahua...
tapi apa pun lisya tetap di hati ibu..hahahaha...

eh banyak lak celoteh..oklah jumpa lagi..
salam...~

No comments:

Post a Comment