Thursday, October 3, 2013

Mencabar nya hari pertama merempit dengan laki..

mula 1 oktober tahun ini laki aku dah takde kerja syif petang dan malam dah...
so mula hari rabu dah stat kerja pagi..
aku pun bagitau laki aku..aku nak suruh dia hantar lah..sebab waktu masuk kerja pun lebih kurang jek..

sekali hari ini dia hantar lah..
masa pagi semua ok..
lalu highway duke..sekali itu..motor boleh pancit pulak..
huhuhu
stress aku pepagi..
dah lah hari pertama dia hantar pergi kerja..
memang dugaan sungguh..

laki aku baiki buka tayar semua..pam balik tiub yang baru..pun tak boleh jugak..
akhirnya bawak jelah motor yang pancit itu ...
aku lak tunggu depan aeon big seri petaling...
nasib lah dah dekat dengan kedai..
aku suruh laki aku pergi kedai biar aku tunggu dia kat tepi aeon big tu jek...

akhirnya punya bosan tunggu terus aku berjalan kaki..>''<
hahaha..macam tak caya aku jalan kaki dari LRT seri petaling ke opis aku..hahaha
kurus rasa sekejap..
peluh tak payah citer haa...
membasahi baju..huahuahua..
rasa cam jong kook lak..hahaha :P
 
akhirnya laki aku message kena tukar tayar baru..
so terbang lah 88 hengget tunaiiiiiiiiiiiiii...........


huhuhu....
esok tak tahulah macam mana lagi..
esok lagi hari jem memang rasa nak naik motor lagi...


:)

No comments:

Post a Comment