Friday, September 20, 2013

susah weh tak bagi anak puting tipu..

masa qaliesya lahir aku dah bagitau laki aku...aku tak mau bagi yang baby ini puting tipu itu..sebab aku serik tang qas itu kan..adik dia dah kuar kat dunia ini pun dia still jugak cari puting dia itu...serik weh..takde puting tak tido qas itu..
akan tetapi kita mampu merencanakan..bila datang meragam qaliesya yang hazaaabbbb itu..akhirnya ayah dia sumbat jugak puting itu kat mulut si tecik ini...

nak buat cmane kan..lain yang dirancang lain yang menjadi..
so sekarang ini memang puting dengan qaliesya tak dapat dipisahkan...huhu


ini dia kat badan laki aku hisap puting buat pertama kali nya..huhu...
so tak menjadi lah tak nak bagi puting..
bila baby meragam kekadang puting ini bagi baby tenang...
itu yang aku baca lah kan..jangan kata aku memandai lak..huhuhu....

No comments:

Post a Comment