Friday, September 20, 2013

Running Man Ep 163...Kang Gary cium PIPI Ji Hyo..

masa geng opis tengok RM ini aku tak layan sangat...yelah tak tengok langsung kan camner nak minatkan..
sekali akhirnya terjebak jugak weh..
layan episod baru-baru dulu...
sekali stat tengok balik episod 1-10..aduh langsung ketagih weh...
lepas itu nak tengok episod seterusnya ambil masa lah...
tapi siapa tengok RM akan tahu lah kisah Kang Gary dan Ji Hyo...
betapa Kang Gary suka kan Ji Hyo..
mereka ini digelar Monday Couple..
aku suka kalau Gary ngusik Ji Hyo..
spontan je...
dalam episod 163 ini pun Gary sangat nakal...
dalam episod baru ini Gary dengan berani nya mencium Ji Hyo..hahahaha..
banyak kali aku dok ulang tengok je scene itu..hahaha
suka Ji Hyo...
Gary pun menanti dekat 3 tahun untuk mencium Ji Hyo...
bukan senang Gary dapat peluan keemasan ini...
hahahaha...


comel je dorang 2 orang ini...
hidup Monday Couple..
hahahaha

No comments:

Post a Comment