Thursday, September 19, 2013

masih breastfeeding si dobot ini..

alhamdulilah..masih menyusu kan si qaliesya ini...dia pun dah 10 bulan dah..dulu masa qas dulu sampai 7bulan je..terus kakak dia tak nak dah...
yang qaliesya ini pantang jumpa aku mesti terkenen2 nak susu...
huhuhu..
itulah anak itu berbeza-beza bukan semua nya sama kan..
bila dah ada anak 2 sekejap je dah 2 anak aku rupanya..
lagi-lagi qas rasa baru peknen kan dia..la ini bercakap kemain banyak..
ada je jawapan dia kalau aku marah itu..
qas pandai jaga adik dah..kekadang dia tak sihat pun masih sibuk tengok adik dia..
masih risau je adik dia itu..
adik dia itu pun lagi tak bagi lagi dia buat..hahaha..


*abaikan pemandangan bilik aku yang tak semenggah itu ye..maklum orang bekerja..serba serbi malas nak kemas...hari minggu baru rajin nak kemas..huahuahua...

jenuh nak bagi dia duduk diam..



tangan si dobot itu sibuk betul nak tarik tudung itu..

inilah permata hati aku...ini lah nyawa inilah nadi aku...
takde salah satu ini ibarat diri aku tak bermakna..

No comments:

Post a Comment