Friday, September 6, 2013

Jamuan Hari Raya office...


dah habis syawal baru aku sibuk update gmbr office raya..boleh lah..
aku tak pakai pun baju raya masa ini..
aku pun blur masa ini...sepatutnya pakai cantik2 masa ini..
sebab sume orang duk tayang baju raya dorang..yang aku pakai jubah je..itu pun yang lama punya jubah..huahuahuahua...
tapi bila pakai jubah ini best sebab boleh makan gile2 nya tanpa perlu cover perut yang bertingkek2 ini..hahahaha....

hidangan macam2 weh..nasi beriani ke nasi minyak..tapi sedap weh..
ada satay..ada char kuetiaw..
ada roti jala..ada lemang..
sume makanan yang tambah lemak..
aku cari jugak makanan takde lemak..hahaha..tapi nan ado ye..
tak nak lemak sila jangan makan...hahahaha....

so ada 1 gambar..masa ini aku rasa sume duk pakat kuar hp memasing...
senyum kamera sini..kamera sana..tapi tengok ni lah sekeping je aku dapat haa...
yang lain simpan dalam hp deme ini...
mesti nak tenung muka aku lelama itu bila nak tido malam nanti..hahahaha...lalalala...


No comments:

Post a Comment