Tuesday, September 17, 2013

Jalan-jalan Melantak :Aroma Ikan Bakar, Jeram..boleh lah..

jangan terperanjat lak tengok muka aku kebulur gitu...
tengok muka budak sepet itu..hehe..syok aku suap dia nestum...payah kalau tak bawak bekal makanan dia..nanti sibuk nak makan jugak..huhuhu...so kekunun nya nestum makanan aku makan jugaklah..sedap je dia makan habis..hahaha...
ada anak kecik ini nak makan nak belek2 lauk itu memang tak lah..mana sempat ko sumbat je lah dalam mulut..yang penting kenyang...
eh nak story lah pasal lauk apa aku n family aku makan...


ada lagi banyak menu nya..tapi tak muat nak tangkap gambo..
menu n seafood sedap n fresh..
tapi servis lambat lah sikit..
lagi-lagi kalau malam minggu..ramai pelanggan kan...
suasana memang bising lah..huhuhu...penuh..tapi tempat nya besar...kalau nak bawak stroller bolehlah senang lah nak tolak...
pasal makanan...butter prawn tu sampai lambat..bila dah dapat kat kami..dah sejuk...:(
dah tak rasa nikmat udang itu...
menu lain..ketam bercili,,lala masak berlada kut,,,ikan bakar siakap,,,ikan siakap stim,, sayur kailan ikan masin..air..tembikai dan fresh orange..sejuk gile air nya...balik dari minum ini terus aku batuk n hilang suara..anak2 aku semua demam...adehhh...
qasrina lah paling teruk demam...dengan batuk nya..sakan minum air batu sejuk pulak itu..
bila qasrina dah demam..ofcoz lah qaliesya berjangkit sama..adehaii...berapa hari dah demam ini..
mata aku pun jadi panda sudeehhh...
eh melalut ke demam plak..huhu...

oklah sesiapa nak mencuba sila kan..
total harga aku makan hari itu dalam rm 200 lebih je lah..
dalam 10 orang makan ini tau..
so sila lah mencuba yer...:)

No comments:

Post a Comment