Thursday, September 19, 2013

Cantik kan Bakal Isteri Fizo Omar..

mawar

kalau artis mesti pilih bakal isteri cantik kan...
masa fizo buat pengumuman kata dia pilih orang biasa kan sebagai bakal isteri kan..
dalam pala otak aku ...aku bajet  macam biasa gile lah kan...mekap-mekap ini  pun tak lah kiranya...
sebab dia kata gadis itu sopan santun, lemah lembut semua kan..aku pun bajet oo mesti memang cam gadis biasa lah...
biasa-biasa bagi aku itu muka takde lah kacukan-kacukan ini..
muka malay pure punye...
sekali bila tengok muka makwe fizo ini...
aku macam biasa ke ini??hahahaha
ini lebih dari biasa ini bagi aku lah...ada muka kacukan jugaklah..

so memang kalau artis..memang mereka akan cari stok perempuan-perempuan buat isteri ini mesti cantik-cantik ok...
stok muka biasa-biasa ini sila telan liur jelah nak dapat suami ganteng macam fizo ini yer..hahaha...
sebab dorang ini kata je tengok hati budi...tapi di samping itu mesti tengok rupa jugak...sebab muka isteri ini mesti nak sira dalam tv /surat kabar..mesti lah kena cari stok isteri muka cantik kan..
lumrah lah itu..
setiap manusia suka tengok benda yang cantik...
yang tak cantik ini mesti akan diketepikan..hahaha



No comments:

Post a Comment