Friday, September 27, 2013

Aku pergi seminar...dapat tengok Heliza AF ...

semalam aku pergi seminar pemerkasaan pengguna kat puspanita..
best jugak...
ada sesi forum antara tribunal pengguna...
best jugak...termasuk lah jemputan Heliza Helmi itu sebagai usahawan..pandangan dia dari segi penjual kan..
apa yang kita perlu tahu sebagai pengguna
tribunal pengguna itu bukan semesti pengguna akan menang kalau minta dihakimi...
lagi-lagi pengguna yang cepat tukar fikiran memang takkan menang..huhuhu...
penceramah itu lagi cakap kita dah beli barang tiba-tiba kita bertukar fikiran tak nak kepada barang itu..memang kalau bawak ke mahkamah tribunal memang pengguna sukar nak menang..huhu...so wanita-wanita sila kawal emosi ketika membeli..hahaha...

meh layan gambo aku..hehehe

 awal pagi sampai..makan kuih dulu..alas perut..gemukss belakang aku tuh..penuh lemak..hahaha..

dah daftar semua..makan kuih ..masuk dewan ler...

 itu dia..macam2 ada dalam beg goodies tu..ada cabutan bertuah..no aku 094..tapi yang dapat no 095..
sakit hati kita tau!!!

 ada choral speaking..dari sekolah Alam Shah, Putrajaya...

 tiba-tiba gambar kat luar..ini pun kamera kawan aku ni nak habis bateri..dalam dewan khusyuk dengar ceramah tak sempat snap gambar..huhu...

 sakai muka aku..hahaha

1 Malaysia..poyoo lahhhh...hahaha

-


-


-



-




-



-




-



-


cantik kan...untung jadi orang cantik..kulit mulus...fulus..eh..buluss..eh..hehehe



oklah bye...

No comments:

Post a Comment