Wednesday, July 24, 2013

kisah si genit Qaliesya...

fuh sejak Qaliesya dah masuk 8 bulan ini memang aku tak senang duduk weh..
penat weh anak dah stat lasak...
berbeza dengan kakak dia dulu..
kakak dia dulu lasak juga tapi masih boleh dikawal..
Qaliesya ini super aktif sikit..

makan sekarang memang selera jugaklah..lagi-lagi bila tengok makanan..
asyiklah mengecap je mulut dia telan liur..hahaha
bulan puasa ini laki aku banyak kerja petang..memang aku struggle lah buka pose...
tangan kanan suap mulut tangan kiri dukung dia..aduh gagah sungguh rasanya aku ini...
dengan tangan dia sibuk nak usik atas meja..
bila letak kat ruang tv mulalah menjerit2 menangis2 macam kena dera je...

jiran-jiran rumah aku dah hafal dah rumah aku anak 2 org je tapi dengar budak nangis macam berpuluh budak dalam rumah itu...hahahaha
nak buek camno anak2 den kuat nangis...marah sikit nangis..cubit sikit nangis..sikit ke aku cubit..hahahaha
biasalah itu kan..kalau korang leh jadi ibu yang tak marah2 memang aku kagum..aku ini 2 orang anak je pun sore dah macam tarzan kat rumah itu...nak buek camno anak den lasak gilakkk..hahaha...so sore aku pun kenalah lasak..huhuhu...

mari lah tengok gambar anak2 eden yang sopan lagi ayu ini...

 sopan tak anak eden yang no 2 ni...sopan tak..hahaha

sekarang ini macam sibuk duk pegang2 n berdiri2 haa..

kakak nye tolak adik..sibuk nak kacau tab..hahaha...nasib lah ko kak..dapat adik brutal gini..

 hameekkk ko..kaki dia letak atas tab tanda protes..hahaha..
senyum kak senyum ..jangan mareeee...hahaha



No comments:

Post a Comment