Thursday, July 25, 2013

hoorey ...dapat Bonus RM 500...

syukur rezeki dari Allah buat anak-anak..
raya ini pun nak gembirakan hati anak-anak..
bagi dorang rasa pakai baju raya baru..
pakai kasut baru...
pakai serba baru...

apapun apa yang Pak Jib bagi itu kita terima dengan bersyukur...
lagi pun kakitangan awam macam aku yang gred tak berapa nak tinggi ini bila dibagi RM 500 ini sangatlah banyak membantu..
dapatlah tampung apa-apa yang patut...

so yang penting beli yang perlu sahaja ye..sebab nak tunggu gaji bulan depan lambat lagi ye kekawan sume..(peringatan untuk diri sendiri jugak)..hahahaha...

p/s: terima kasih lah PM untuk bantuan kewangan ini..

No comments:

Post a Comment