Monday, July 22, 2013

Dah 6tahun dah..

macam biasa lah anniberseri..yang dah takde seri..hahaha
biasalah laki aku itu mana nak ingat aniberseri ini...
aku pun lupa gak sebenarnya..bila tengok tarikh dah lepas..hahaha...
ginilah kalau dah kawin 6 tahun...kalau kawin dah belas2 tahun aku tak tahulah camner...

so wanita diluar sana siapa yang suami ingat itu untunglah..!!
bukan senang orang lelaki ingat tarikh2 dan peristiwa2..(laki aku lah itu)
tahun anak dia lahir pun dia boleh tersasul..hahaha
pe tah lagi anniberseri kawin ini haa..memang tak lah kan dia nak ingat walau secebis...
so bertabah hati je lah bini ni haa...

so 6 tahun dah kawin...
makin lama kawin makin aku tak faham dengan sikap suami ini...hohoho
betul..lagi tido sebantal lagi tak faham kenapa perlu tido sebantal itu..hahaha..

selalu lah menyemai cinta..sebab bila tak semai jadi lah macam aku ini haa...
semua nya lupa..semua nya malas nak diingati..sebab tak  pernah dihargai pun..lalalala..

oklah..

P.S : bila Pak Jib nak umumkan pemberian Bonus Hari Raya utk penjawat awam ini...huhuhu...
I'm Waitingggggggg...hahahaha

No comments:

Post a Comment