Thursday, June 20, 2013

qaliesya tak sihat lagi..

letih weh anak asyik sakit je..macam aku ini  ibu tak guna je...macam tak reti jaga anak..
aku tak boleh weh dengar anak2 aku batuk..
boleh dikatakan tiap2 bula aku pegi homeopati...
makan ubat elok weh..tengok-tengok je eh dah elok batuk n selsema anak2 aku ini...ubat homeopati ini memang...pembaikan dalam senyap...
aku la ini duk bagi ubat biasa dulu sebab nak pergi homeopati aduh tengah k.l itu memang bercinta lah kan..

so tunggulah aku cuti n laki aku free baru lah aku boleh pergi dengan dia sekali...

so layan gambar puteri2 sedendang ini ye..

 oklah daaa....
*tibe-tibe lost nak cite apa...*

No comments:

Post a Comment