Wednesday, May 15, 2013

Qaliesya dah pandai mengigit....


ini budak wooo sudah ada 2 gigi bwh...kerja nya sekarang kalau dia dah kenyang minum susu mula lah dia gigit2 nipple aku itu...muka selamba je..rasa tak bersalah pun lepas aku jerit itu...ehhh geram sungguh...sampai terperanjat jadinya bila dia gigit itu...sampai aku cakap dengan dia ibu merajuk lah tak nak bagi susu kt qaliesya lah...

datang kakak dia qasrina...adik janganlah gigit nenen ibu...kesian ibu sakit tau..hahahaha...
psiko gile kakak dia...amat sopan santun...hahaha...

berat terbaru qaliesya 6 bulan : 7.3kg...alhamdulilah...
walaupun masa checkup itu dia demam sikit so tak cucuk lah apa2 suntikan masa itu...
tapi doktor suruh datang sebelum dia umur 7 bulan untuk cucuk ....

sekarang berat badan qaliesya mungkin menurun sikit sebab masa aku kursus 3 hari itu laki aku tak bagi dia makan nestum ok!!..sangat lah kurus anak aku masa itu...rasa berapi2 nak marah laki aku...
itulah orang laki kalau jaga anak tak pernah menyenangkan hati sebenarnya...menyakitkan hati lagi adalah...huhhhh..!!

ok daaa...

No comments:

Post a Comment