Wednesday, May 29, 2013

kisah campur2..sila baca...baca jgk..*paksaan*..

oklah lama nye rasa aku x hapdet blog aku yang sedu ini..hahaha
sebab nya aku bz wehh...bz gile..nak BW pun curi2 masa...memang berbeza kerja kat HR dengan ADMIN..huhu...
kerja HR mental lagi kena kuat...kalau tidak memang kena jelah kan...
kena prepare jawapan walaupun sebenarnya tak konfiden sangat kan nak menjawap nya..
anyway setelah pilihan raya hari itu...menteri baru aku adalah ehemmm...ehemmmm...ehemmmm...

~~~YB Khairy Jamaluddin~~~

hehehe

 inilah menteri baru kementerian aku...

so cerita lain ...aku masa sebelum g team building ada beli satu pam ini..sebab pam bateri aku itu kan ring tercabut so langsung tak boleh guna ye..aku pun beli pam yang baru..
beli kat giant...pam jolly tots ...harga rm 50.00 je...sangat best pam nya...nipple tak sakit...lepas itu..sangat lancar susu keluar bila aku pam tau...macam breast tak dipaksa lah..hahaha..

so aku bawa lah pergi team building...senang nak ltk dalam beg..ooo lupa nak cerita masa team building itu nasib ada masa untuk mengepam lah..yelah masa memang terhad...bila tengah malam breast bengkak woo..sebab baby mana ada nyusu kan...sapa pulak nak isap nye kan..hehehehe...
so bangun pepagi ngepam lah aku...dapat banyak jugaklah dekat 15 oz untuk 3 hari..aku tak bawa botol storage pun juz bawa plastic storage...senang nak simpan dalam cooler box...huhuhuhu...

tapi sedih bila balik dari team building susu aku terus tak meriah sangat dah...
sampai sekarang memang aku dah tak pam dah kat opis...
bengkak lah jugak tapi taklah bengkak macam sebelum ini...
so balik rumah terus direct feeding..
qaliesya pun macam suka nenen lagi...
so aku direct feeding je selagi qaliesya nak dan selagi ada susu ...

inilah gambar pam itu...tapi aku nye warna pink...huhu..



cerita apa lagi ek..macam banyak nak citer tapi lupa plak apa lagi yer...huhuhu...
oklah itu je lah buat masa ini..

~daaa....

No comments:

Post a Comment