Wednesday, May 15, 2013

feveret mainan qaliesya...


ini lah sekarang feveret mainan dobot aku ini...
gambar ini kira baru jugak lah..dah susut kan badan dia...susut sebab laki aku lah punye pasal...huhhh!!
(setiap kali cite ini hal makan mesti hati bergelegak macam nak bom je mamat itu)...huhhh(marah lagi)...
eh melalut pulak...
ini sebenarnya laptop kakak dia...tapi dia kuasai lah..ahkak dia beralah lah...terpaksa dah adik ketuk2 je ...kakak dia tarik laptop ini punye lah marah..pandang muka ahkak dia tenung je...hahaha garang ek ko dobot...

bila dia nampak laptop terus nak duduk nak tepuk2 laptop tu..tengok gambo atas ini cukuplah..
bulat2 haa mata haa...tengok skrin itu haa....abaikan lah ye keseksian kakak dia itu ek..memang dah style gamak nye pakai skirt tak pernah nak duk sopan..lagi aku tutup lagi dia nganga kan skirt tau qasqas ini...huhuhu...

daaa~

No comments:

Post a Comment