Friday, April 5, 2013

qaliesya sudah sunat

eh kalau baby girl ayat khitan kan...eh ye ke...yelah rasa nya..so hari jumaat lepas (29.3.2013) qaliesya pun dikhitankan di klinik rumah aku tuh..ada yang kata dh lambat...ada yang kata ok jugak masa umur 3-5bulan elok untuk khatan ni...aku ini sebab nak tunggu laki aku...

almaklumlah aku ini ibu yang penakut..tak sanggup weh dengar anak aku nangis depan2 aku...lagi2 ditoreh tutt depan aku...so masa g klinik itu aku tunggu kat luar sambil gigit jari yer...takut weh..seram...nak beranak pun tak rasa macam ini..hahahaha...

aku siap cakap dengan laki aku...kalau beranak bagi je kat ibu tapi jangan suruh ibu tengok anak kena cucuk ke sunat ke...aduhai memang ibu taknak...hahahaha...vongokss kan aku ini...hahaha...sayu weh tengok anak kena cucuk ke suntik ke...qaliesya g cucuk imunisasi tu aku tak pe pulak kan..
ntahapa2 aku ini.hahaha..


jom hisap jari dulu...hahahaha


No comments:

Post a Comment