Thursday, March 14, 2013

Qaliesya n stroller

alkisah...

anak aku yang kedua ini memang lah sama je macam kakak dia..
TAKNAK duduk dalam stroller...
aku yang qaliesya ini belikan stroller baru ...(eh perlu ke cerita..hahah)
dulu masa kakak dia ada stroller tapi dah buruk...yelah dh 5tahun weh..serba keburukan semuanya..hahahaha
 so aku beli jenama sweet cheery jugak..tak mampu beli quinny...sobsob(kesat ayor mata)
tapi bersyukur lah nak oii...
hahahahaha...
patutnya aku yang kena bersyukur..ok larik tajuk..hahaha

so sambung qaliesya memang mula2 tak nak naik stroller bila keluar..
payah sungguh..letak je menangis..tensen mak...
akhirnya sekarang oklah nak lah jugak masuk n baring dalam stroller tu..

perangai baby ini susah kan nak dijangka...
dulu anak yang sulung ok je segala..
tak lah susah sangat nak layan
tapi yang no dua ini agak hazab yer...
macam2 peel dia..
ni baru baby lum beso lagi..
dah lah xmo membebel ..jom tengok gambar dobot aku..hehehe


 brutal tak.tengok kaki dia yang bambam..ko hade???haha

 hahahaha...

seoet ibu yang nyumm..nyumm...


daaa....

No comments:

Post a Comment