Friday, March 1, 2013

Perlu ke pantang 100hari??

ok kalau ikut pantang bebetul 44hari kan dalam adat melayu n orang2 tua ini..
yang pantang 100hari ini pantang tambahan aku rasa..huhu
sebenarnya pantang 100hari ini untuk merancang keluarga pun boleh jugak..
tetapi kalau korang tak gatal lah kan..hahahaha..tetibe laki datang belai2 sebelum 100hari memang ko kena layan gak ar..hahaha..nasib habis lah pantang 100hari tak payah lah ko amalkan lagi setelah dah dinodai..hahahaha......haktuihhh...


aku ikut juga pantang 100hari ini..dah pun berakhir pantang ku ini...so memang sedap aku keje minum ais je..hoho..yang bab make love itu aku macam tak lalu lah...macam takde nafsu..hahaha..boleh cam gitewww...sibuk hal kerja lagi2 aku dah pindah H.R ini  memang bz senantiasa....sibuk hal anak2..mana nak nyusu..mana nak mandi...mana nk disuap makan..(mcm 10orang je anak ko kan ika)...lalalalala...tapi ank aku walaupun 2 orang tapi penat woo melayan...

qaliesya dah pandai meniarap ini pun penat jugak aku rasanya...
aku terlentang kan dia...dia nak niarap balik ..bila buat tak tahu tak betulkan dia mulalah dia nangis macam orang dera dia je..huhu...
eh apa aku melalut g ke kisah qaliesya plak ini..hahahaha..

back to the topic...aku rasa perlu sebab badan memerlukan penjagaan yang betul..dengan berpantang dari minum ais..badan kita pun tak lah rasa lemah2 dan sakit2 bila tua nanti..cewahhh...

oklah itu saja..ikut pandangan masing2 ye..
daa..

No comments:

Post a Comment