Tuesday, March 26, 2013

duit sekarang macam takde nilai je..

selamat pagi..

selamat hari gaji kan...tapi itulah aku rasa macam tak berapa cukup je gaji sekarang ini...
nak bayar itu nak bayar ini..
dengan gaji kerani cm aku ini..berapa lah sangat..
habis ke anak2 punye keperluan je..
dengan harga susu makin naik..
harga pampers makin naik..
takkan nak pakai lampin kut...bila masa aku nak basuh nye...
dengan bayar duit rumah lagi..elektrik lagi..adeehhhh sangat rasa tak cukup..

itulah mak aku suruh belajar tinggi tak nak...hahahaha...
gatal nak kawin..hahaha..poyo giless rasanya...itulah jadi nye bila masa kini keperluan lagi banyak dari duit gaji..

rasa macam nak berniaga tapi entahlah takde keyakinan pulak rasanya...
nak duk makan gaji nanti bila tua takkan nak duduk saja tunggu mati plak..
eh ok dah melalut dah..huhuhu..

oklah sebenarnya takde mood nk update blog..
pening nak arrange kewangan sendiri..
sobsob...
daaa~

No comments:

Post a Comment