Tuesday, March 19, 2013

alkisah..

adehai kejadian ini baru berlaku malam tadi..sangat rasa bersalah ketika ini...
malam tadi aku tido kan qaliesya dalam buaian..
masa itu qas pun tido sekali dengan aku...
masa aku angkat qaliesya itu buaian itu tiba2 JATUH dan TERBALIK ok..
bila terbalik itu betul batang buaian tepat2 terkena kat mata qas...Ya Allah aku nak selamatkan adik dia dari terkena..tapi tetap jugak terkena kat ank aku yang sulung itu..
rasa diri sangat tak mampu nak lindung anak walaupun anak aku baru je dua..
sekelip mata je berlaku hal itu..
mula2 aku tengok macam takde apa2 kesan kat mata dia..
sekali itu...masa laki aku balik kerja aku citelah..laki aku tengok masa itu dah bengkak dah mata dia...
bila pagi ini aku tengok mata qas dah bengkak dah...kesian anak aku..
rasa sangat bersalah dalam hati..
rasa macam jadi ibu tak berguna plak..
yang aku geram buaian itu dah kenapa ringan sangat..selalu tak lah ringan sangat...
bila ingat balik sekelip mata je terjadi..rasa tak sempat nak buat apa2...

maafkan ibu ye kakak..

yang kelakarnya dia menangis sakit agknye...
kakak aku tanya kenapa mata dia bengkak..dia  jawab jatuh kat umah makngah ayah..hahahaha..lupa ingatan betul...hahahaha...

:(


No comments:

Post a Comment