Thursday, February 21, 2013

story qaliesya di usia 3bulan

saja nak update pasal qaliesya di usia 3bulan...

dah pandai meniarap

dah pandai sengih..

dah pandai panggil orang..

pandai cari orang kalau orang takde kat sekeliling dia..

gigi pun aku rasa dh ada...tp bukan gigi depan..gigi geraham kut tumbuh dulu

apa yang pasti dia memang beza dengan kakak dia..qaliesya ni macam serba laju je perkembangan dia..
"pe kah ayat aku karang ini" hahaha..

dan paling aku rimas dikala usia begini..
air liur meleleh je ok...
sampai qas cakap "cuba anje telan air liur anje itu"
hahaha
kalau boleh telan dah lama dah telan..
dan rambut aku pun berguguran dengan laju nya..
sobsob...

ni gambar my qas qas n bambam..
cinta hati aku..
nyawa dan nadi aku..
semoga keduanya menjadi anak solehah...
aminn...


daaa...

No comments:

Post a Comment