Monday, February 25, 2013

Mampu minum The Milk Story je..

selamat pagi..
al kisah aku ini masih menyusu badan akan dobot aka manja aku itu...
tak lah fully...susu aku tak lah booster sangat..
sehari paling banyak pun aku dpt 10oz je..sikit kan..aku dgr ibu2 yg bf ni sehari boleh dpt berpuluh oz..
aku yang nak dpt 10oz ini jenuh nak perah tetek aku itu..baru lah penuh satu botol itu 5oz itu...huhu

so ramai suggest suruh cuba shaklee...
adehh tapi bila tengok rege shaklee itu..shake jgk lah tangan aku ini nak keluarkan duit..memang lah orang senang cakap demi anak...
tapi orang yang senang cakap ini sedap je berkata-kata yang susah nanti aku jugak..
so baik jangan..ukur baju dibadan sendiri...
aku pun sekarang dah banyakkan makan sayur..
nasi pun kurang bila amik sayur banyak...
tapi memang aku perasan klu aku makan sayur banyak memang banyak susu aku...

so baru2 ini aku tengok satu blog ini pasal susu utk ibu menyusu...
susu itu adalah the milk story...
keluaran lunatots.com
perisa coklat..itu aku rasa boleh telan lagi lah kalau coklat ini..kalau lain rasanya tak boleh kut..huhuhu
so aku pun order nya...
alkisah nya lagi..aku order hari isnin...
hari isnin hari ini baru aku dapat...
kurier punye hal...iaitu skynet..
padahal opis lunatots itu kat cheras...
opis aku kat bukit jalil je..jauh x??huhuhu..
so aku sampai berbalas2 email tanya tentang status susu aku ini..
aku beli satu je susu ini ...tapi lambatnya macam 10kotak aku beli..huhuhu...
bila kita bersungguh selalu mesti ada halangan kan..

so dah sampai ini baguslah...
sempat jugak aku perli budak skynet itu kena perli dengan aku...
hahahahaha..psiko ko ika...yelah mana xpsiko..lembab betul servis..

so nanti bagi aku cuba dulu susu ini then baru lah aku buat review camane...
aku selalu kalau barang ok mesti aku akan kata ok...
so daaa...

4 comments:

  1. chaiyok2...all da best dear...doa selalu moga murah rezeki utk breast feed :)

    ReplyDelete
  2. itulah tgh berusaha lah ini..chaiyok2 to myself..hehe..amin..

    ReplyDelete
  3. hi..saje melawat..best blog nih..sy mintak izin follow yer...kalau sudi follow sy balik silakanlah:-)tq

    www.kucingsenyap.blogpsot.com

    ReplyDelete
  4. hye ain..follow le..blog biasa2 je ni..xde spesial je..kita dah follow awk blik dh..slmt berkenalan...:)

    ReplyDelete