Thursday, February 21, 2013

apabila aku sudah kurus..

masuk kerja semua member ofis tegur "kurusnya awak ika"...ok itu betul aku tak tipuuuu...
memang susut badan gile masa dalam pantang itu...kurus bebenor ke aku ini


ini masa gambar tengah boolat...
pipi lah ketara tembam...
hahaha..
badan pun tembam gak..hahaha



gambar agak kabur..
korang tengok qas nya muka..
sekarang ini dah pandai posing depan kamera...
camwhore betul..hahaha...
ini lah aku yang terbaru..

masa last timbang masa qaliesya sebulan
masa peknen - 78 kg...
qaliesya sebulan berat aku - 60kg...
woot...woot..

bila dah kurus ramai kata aku sakit...
sob sob...
aku sihat lah uolls..

mungkin sebab aku masih bf kan qaliesya...
tapi tak lah full k..
campur jugak susu tepung...

ok itu je..
daa...

p/s: qaliesya dah pandai meniarap diusia 3 bulan..
so tergezut i k...
gigi pun dah ada..wink..wink..

3 comments:

  1. wahhh gigi tiga bulan pun dah ada...wauuu it was so miracle...aah lah dear dah kurusss...yeppi...:) mesti sonok ramai puji kan

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tulah awal betul gigi nya tumbuh..hrp2 tak lah pndi mengigit bila nyusu nt...hahaha..suka dipuji..tp muka dh susut sgt..hehehe..hbs kendur2 lemak dibadan..heehhe

    ReplyDelete