Wednesday, December 26, 2012

Qaliesya yang meragam...

dah habis pantang...hooray...
tapiiii.....
qaliesya masih meragam....
meragam bila nak tido...
aku tak tahu lah kenapa...
member2 aku nama dia mungkin berat...
entahlah..
so sekarang kitaorang panggil "manja"...
tapi laki aku kata kalau manja lagi bertambah manja plak...
habis aku panggil "peah" lah..hahaahahhaa..."ok tak kelakar"
tapi anak aku ini dia menangis sampai teran suara dia tau...
teran sekuat nya...kalau lambat angkat je terus pitching suara terus tinggi...
aduhaiiii....
aku sangat kurang sabar bila dia menjerit suara macam itu...

aku sampai nak bagi je dia kat orang ...tak larat weh bila dia melalak kuat...
berjam-jam k dia melalak...
bila aku ngadu domba kat laki aku...laki aku kata sanggup ke nak bagi...nanti dia dh 2,3bulan nanti dah pandai senyum ibu pun tak sampai hati nak bagi kat orang...hmmm...
"bunyi cengkerik"
terdiam aku...
laki aku sekali berkata-kata berdesing balik tinge aku..nasib tak kedut je....hohoho...

itu jelah rentetan setakat ini pasal qaliesya..


daaa....

No comments:

Post a Comment