Tuesday, December 18, 2012

pantang 44 hari versi aku..lalala

mana nak mula cerita yer..
suka banyak cerita dan pengalaman baru hendak ku ceritakan..
tapi masa begitu mencemburui ku...wah ayat..

oklah pantang aku memang aku amik 44 hari...
awal 2minggu memang aku tak berbengkung yer..
sebab aku sakit jahitan bawah tu...sakit weh bila bergesel...
pastu dengan aku asik nak terberak je..
bayangkan lah hari ke 5 aku pantang aku dah nak rasa membuang...
bayangkanlah dengan sembelit nya...
adehai...
sakit weh..susah weh...
derita weh...
siapa penah merasa macam aku yang terlebih lawas ini memang seksa lah..

eh pe cite pasal membuang lak ni..hahaha
lps itu selepas bersalin aku terkena sakit menyeringat...teruk sungguh sakit itu..
masa anak sulung memang takkan kena...
kakak2 aku kata ank sulung memang tak rasa sakit menyeringat itu...
anak kedua dan seterusnya selalu kena...
fuh seksa ...
bisa sakit itu..

makan aku benda minyak memang tak makan sampai aku sebulan..
lepas itu baru makan ikan goreng..
tapi ikan aku still pantang jugak...
ikan gatal2 aku tak makan lah..
mula2 pantang lagilah makan ikan sedap2..siakap..tenggiri..
peh walah...hahahaha...

disebabkan aku kna jahit banyak
aku minum jeli gamat...
jenama rojam..
sebotol je..
tapi sedap tau jeli gamat itu..
rasa macam agar-agar kosong...
nyummy,.,,
habis sebotol/...

ok nt smbung lagi..
pening lak kepala ini..

daaa...

No comments:

Post a Comment