Monday, December 3, 2012

nama si kecik

wah lama nya tidak update blog...sawang-sawang dah ar...
seperti dijanjikan nama yer..
nama nye 
Nur Qaliesya Inarah
maksudnya..
Cahaya Murni Yang Terang...
wah gitu..tapi si kecik ni lahir cerah dan putih tetapi semakin hari semakin gelap lah..

itu sahaja lah nak update..
masa sangat suntuk sekarang ini..
anak dah 2 weh...
settlekan kakak..adik dia plak melalak..
si kecik ini melalak memang kuat oke..
aku sendiri ibu dia tak tahan dengar..
orang tua panggil selak nangis...
kalau dia nangis mesti tiada intro terus melalak sekuatnya..
sampai kakak dia pun tak tahan cakap adik jangan bising lah...hahahahahaha

ok nanti sambung...nak cerita pasal macam2 sebenarnya..tapi masa tidak mengizinkan..ayat skema derrr..hahahaha..

ok daaa...-

ini ler dak sepet..
Nur Qaliesya Inarah...

No comments:

Post a Comment