Tuesday, October 16, 2012

playpen SC

ini bukanlah keperluan tapi dah ada orang nak belanja...lagi2 kakak aku yang nak belanja aku pun suka la dan terima dengan hati terbuka..

so ini lah playpen untuk baby yang bakal lahir ini...


harga agak mahal lah sikit dalam RM 249.00..ini beli kat jaya jusco setiawangsa...wah jauh aku berjalan..huhuhu...

dan hari terakhir promosi masa ini...

yang menarik nya ada bassinet dekat bahagian atas so senang dalam pantang kan..tak payah nak duduk2 salin pampers..lagi2 tengah bawah tengah sakit kan...tak selesa kan..so sambil berdiri boleh tukar pampers baby...

dan kepentingan nya juga elok mengelakkan dari kakak menghempap adiknya..
kalau baby ada dalam ini senang idoklah kakak dia nak hempapkan..
aku yang tido dengan qas ini pun berapa kali kena terajang dengan qas..aduhai...
selalu kena terajang lagi2 kat perut...stress ok..asyik terjaga je..rasa nak marah je..
yang jadi mangsa ayah dia yang kena marah..
sakit n terkejut ok..
so nanti ada baby aku letak baby dalam ini je..senang...


itulah..dah buka dah...
tak de baby je lagi dalam nya..
mudahan2 dalam awal bulan depan boleh keluar dah ok baby..
hehehe...

psst: en suami aka en edy aka ayah qas berkursus selama 2hari..
baby sila tunggu ayah habis kursus k kalau nak keluar..ngeee...


No comments:

Post a Comment