Tuesday, October 9, 2012

mula rasa sakit-sakit dah..

huhuhu..kondisi aku sekarang ini dah mula rasa sakit2 lagi dibawah...
baby pun makin aktif sekarang..
bila malam aku tido baby pun tido...nasib baik..
cuma ada malam2 tertentu je baby aktif tak mau tido..

tapi perbezaan peknen yang ini dengan kakak qas dulu sangat berbeza...
masa qas aku tak suka seafood...
loya tekak nampak seafood...
lagi2 sotong..yakss...
lepas itu alahan tak boleh makan nasi sampai dekat 8bulan baru boleh telan nasi..huhuhu
lepas itu qas ini masa dalam perut tak aktif pun sangat...dia dah 5bulan baru aku rasa dia gerak2 dalam perut ini...
memang berbeza..


yang peknen kali ini..
suka makan kerang masa mula2 peknen...
dengan nasi lemak..
sampai sekarang suka makan nasi lemak..
hahahahaha...
alahan tak teruk...lepas 3bulan terus boleh makan macam2..
sangat suka makan sotong...
lagi2 sotong rendam itu...buat sambal lagilah..jilat pinggan kut..hehehe..
yang ni gerakan baby dah rasa masa 4bulan..
aktif tak payah citerlah kan...dia senyap bila aku tido je...huhuhu


eh tetibe lost pulak aku nak bercerita..hahahaha...
nak kena lempang bagi sedar aku ini...

sebab sambil taip ini aku tengok kek untuk kakak qas itu..
tak sabar dah dia nak potong kek...
hehehehe...itu nampak kek sedap terus hilang idea nak menaip ayat seterusnya..dush..dush..

nantilah aku cerita perangai qas bila nak jadi kakak ini..
sangat mencabar iman ku yg sedia tipis ini..huhuhu..


No comments:

Post a Comment