Friday, October 12, 2012

layan pic

dekat dalam hp aku banyak gambar best2..(best ke)..hahaha
tapi malas ok nak upload gna kabel2 ini..
akhirnya mana gambar kat fb itu aku save masuk komputer je..
hahahaha..
mudah kerja kan..


layan je lah pic yang ntah apa2 ini...



ini masa pergi tengok showroom dekat rawang residence...sopan gitu masa ini qas..tak buka langsung ok tudung ini..
dah lah panas giler masa itu..
aku pulak galakkan dia suh buka tudung kalau panas kan..
tapi dia rilek je..
"taknak lah buka tudung ibu"
kuikuikui...



ini masa melantak kat the curve..ayam penyetss...

sopan lagi anak dara ku..huhu...


ini pulak kat jamban jj rawang..hahaha
masa ini qas tengah membuang hasil dalam negeri dia..
hahahaha..

aku pun amik le gambar sementara qas tengah membuang itu kan..
tak senonoh ibu ni kan..
lalalalala...

No comments:

Post a Comment