Thursday, October 11, 2012

birthday qas datang lagi..

birthday qasrina datang lagi...!!!
bulan oktober sangat diingati dalam pala otak aku ini..
sakita beranak kan qas masih jelas...cuma kontraksi je lah dah lupa macam mana sakitnya...
kalau ingat lagi sakit kontraksi itu mahu aku tak peknen lagi ini...hahahaha...

so pencarian kek pun bermula untuk anak dara ku ini...
tahun lepas kek dia yang ada gambar upin ipin itu...
entri ini...
kek qasqas
yang tak berapa sedap itu..
kena kutuk kawkaw dengan kakak2 aku..

so tahun ini kakak aku kata tak payah beli on9 ini..
tapi aku degil kan..huhuhu..
tapi aku tak beli lah on9 cuma aku order dengan hanya memberi gambar contoh..
so harap2 sedaplah..
tahun ini tema ....tak de tema..hahahaha
sebab aku dah sarat...celebrate di kalangan keluarga je..tiada jemputan kawan2 tahun ini...
rancang nya nak sambut kat kampung mertua...
tapi suami ku yang suka last minute itu ayah kepada anak aku ini kan bagitau dia cuti pada pagi raya haji...
so macam mana itu...birthday qas awal 2hari sebelum itu...
so aku pun pening nak celebrate kat mana...
rumah mak aku kat rawang itu ke atau kat rumah mertua..

so aku decide celebrate kat rumah mak aku je lah..
tapi dikalangan keluarga yang ada kat rumah itu jelah..
kesian qas..
tak meriah betul birthday dia tahun ini berbanding sebelum ini...
dengan ayah dia yang kerja lagi..
mahu malam baru celebrate agaknya..

takpelah k..tahun depan ibu buat grand punye..(grand lah sangat)
yelah kan...aku dulu mana ada potong2 kek ini...bila sampai anak tak sampai hati kalau tak buat..sebab rasa masih mampu untuk membeli kek dan menjamu orang secara kecil kecilan..
tahun depan buat sekali dengan birthday baby a.k.a adik..
baby pun nak keluar bulan depan dah..so birthday kakak n adik sebelah2 bulan je..
sekali baby keluar bulan ini juga..hahahaha...

takpe yang penting baby ibu ini sihat...insyaallah..semoga segala dipermudahkan...amin..

ok itu jelah rentetan sempena birthday qas ini..
edisi birthday simple...kuikuikui...

ini lah contoh kek qas..
biasa2 je...

contoh ye...

bye..

No comments:

Post a Comment