Monday, October 29, 2012

baby tak mau keluar lagi..

huhu masih bersiaran ...masih kerja..hukhuk..gigih berkerja..sebab baby nak duduk dalam perut lagi..
aku rasa memang yang ini pun nak cukup minggu baru nak keluar agaknya..
macam kakak qas jugak..genap2 39minggu kakak qas nak keluar..hehehe
takpe yang penting baby ok..
tapi itulah masa qas tak lah kerap mengeras perut ini...
kali ini mengeras betul lah...
lagi2 bila menjelang malam..kerap mengeras...mungkin tanda kontraksi ringan agaknya...huhu..
aku dulu masa qas bila pecah air ketuban baru rasa kontraksi sebenarnya..dah aku masih boleh bertahan sebab aku punya sengugut bila period lagi teruk..

huhuhu..
apapun memang tak sabar aku nak tunggu baby keluar...sangat tak sabar...
huhuhu...

baby keluar cepat k...

No comments:

Post a Comment