Tuesday, September 18, 2012

kalau tak nak anak..jangan campak...bagi lah kat sesiapa yang lebih nak kan anak itu...

sesiapa yang baca kisah pasal perempuan berumur 21tahun ditahan reman atas kesalahan mencampakkan bayi dari tingkat 3..pe boleh aku kata perempuan ini tak layak panggil perempuan sebenarnya ataupun wanita...sebab perangai dia dah menyerupai binatang dah tau..

aku tahu ko senang beranakkan...tapi apa salahnya masa mula2 ko dapat tahu itu ko peknen kan pergilah gugurkan cepat2 janin dalam perut ko itu..janganlah bila dah beranak baru lah ko sibuk nak campak bayi itu dari tingkat 3 itu...bila dah bodoh itu..jangan tunjuk ko bodoh boleh tak...

dah tahu bijik itu gatal kan..pergilah beli kondom ke..beli kondom yang murah itu...tak suruh pun beli jenama durex itu...barulah beromen...jangan main sedap pastu tahu2 je ko nak campak bayi itu ....kesian kat betina ini sebenarnya sebab bodoh dan diperbodohkan..tapi ikutkan sapa suruh gatal kan...tanggunglah akibatnya..lepas itu janganlah menambah dosa sedia ada itu dengan campak bayi itu plak..
ko berzina dah satu dosa...
campak bayi itu lagi satu dosa..

tahu tak berapa ramai pasangan yang kawin kat luar sana menunggu punya lama nak dapatkan seorang cahayamata..eh yelah lupa ko senang dapat anak sebab itu ko buang pun senang kan...campak je...
masa beromen itu cuba ko suruh jantan itu campak air mani dia kat luar..itu tak pulak ko reti buat kan...
bila bayi itu dah lahir suka-suka ko campakkan bayi itu kan...

sekarang yang nampak buruk ko je tau perempuan ...lelaki yang buat itu mana pergi..hilang macam itu jer...

mohon pada Allah semoga ko mampu melelapkan mata dikala siang atau pun malam tanpa rasa bersalah kerana melakukan perkara terhina ini...

siapa lah aku nak nilai diri ko..tapi aku adalah seorang ibu..bayangkanlah anak kita kandung 9bulan dalam rahim ko..ko boleh campak macam itu je..macam anak patung je..
yelah ko bukan tahu pun hati seorang ibu..kalau ko tahu ko takkan buat macam ini kan...

semoga Allah membuka pintu hati dan taubat buat diri ko...

dan jauhkanlah perkara sebegini dari anak2ku serta keturunan2 ku..amin

No comments:

Post a Comment