Friday, August 3, 2012

Selsema..

oh semasa tengah menaip ini ..mata sebelah dah berair...heehehe...selsema stat semalam...
macam kritikal je dah rasa ini...dah tak boleh makan ubat...huhuhu...

nasib tak sakit kepala...kalau tidak tak keruan rasanya...
ini pun tengah berair je hidung ini...
puncanya??
seorang staf kat opis aku ini ada kena selsema jugak...
aku sampai marah2 budak itu suruh dia pergi klinik ...
jangan bawa virus kat sini...
selamba je aku tegur..hahahaha...

yelah kan nak raya ini weh...dengan hidung meleleh nya..
confirm berjangkit dengan anak nanti..
dah lah qas itu kalau kena selsema ini lambat baik..
tapi berharap agar2 qas tak kena lah..


hmm tahan je lah...dah tak boleh makan ubat apa2..
hukhukhuk..


No comments:

Post a Comment