Monday, August 27, 2012

Selamat Hari Raya..

huhuhu...tahun ini beraya sederhana sahaja...tak mau membazir...ala kadar sahaja...banyak nak jimat...
tapi duit habis jugak...pelik..hahaha..punye lah berjimat...
huhuhu

so tak payah bebel banyak2...
tengok je lah gambar...

yang tak seberapa ini..


hahaha..bulat sih perut aku...hehehe
gambar yg atas itu..gambar family tapi tak lengkap..sebab semua anak2 buah dah meragam termasuk anak dara aku itu...huhu..so gambar pun macam tak lengkap je lah itu..
kakak aku no2 pun tak sampai lagi masa ini..
mak aku pun tak boleh duduk lama2 dia cepat penat...dia yang suruh cepat tangkap gambar dia..huhuhu



nampak tak perubahan muka anak aku..chitt..
bila gambar dengan aku saja je buat muka masam macam itu...sampai ayah dia tegur apa muka macam itu bila ibu peluk??lepas itu baru dia senyum...hampehh..
bila bergambar dengan ayah dia...senyum je..tak payah aku suruh...mencik ar qas..tak nak kawan qas lah..

tengok perut aku bulat kan...aku rasa baby ini pun lahir nanti mesti bulat jugak..huhuhu..


ini gambar candid yang dibuat2...hehehe...

itu jelah gambar nye...eh ada sekeping lagi..

kat Zoo Taiping..

dah alang2 balik kampung belah mertua itu ...g le melawat sedara kat Zoo itu..hahaha




itu jelah..ada gambar raya lagi ...tapi dekat kamera kakak aku..malas nak edit lagi..tunggulah ada kelapangan nanti...

selamat berkerja kembali walaupun..badan ku lemau ini ar nk mulakan kerja...huhu

No comments:

Post a Comment