Monday, August 6, 2012

keciwa


 pix_gal0


dah ramadhan ke 17..sekejap je..alhamdulilah setakat ini masih larat berpuasa...cuma rasa letih je...
tak sabar nak raya pun yer..over tak..
puasa adalah terskip hari ke 5 masa itu...
tapi harap2 lah tak de terskip plak lepas ini..

so badminton semalam..
sengit tapi tak de rezeki Malaysia..
takpelah k..
Dato LCW dah cuba terbaik...
tapi Lin Dan itu lagi terbaik..


lagi berlawan sampai 3 game mmg selalu memihak pada Lin Dan...


sedih bila Dato'LCW terduduk 
dan masa ambil pingat itu..
dia NANGIS..
tak pernah tengok dia nangis sebenarnya..


pilu jugak hati ini..

p/s: datang opis ramai je muram muka..termasuk lah aku...lewat lagi...terlajak emosi..eh tido sebenarnya..huhuhu...


No comments:

Post a Comment