Wednesday, August 29, 2012

Kak Long To Be..


gigi besar betul..
gambar masa raya ke2..
sepatutnya itulah baju raya qas..tapi...
kakak aku beli yang dah siap warna hijau untuk dia ...(sebab tema kami kan hijau)..
kakak aku kata baju cotton ini tak cantik...basuh je terus warna lusuh..aduyaiii...
so ini aku pakaikan raya ke 3 tak silap aku...masa ini kakak raihah yang layan dia kat dalam keta..tiru gaya so macam kewlass je lah gambarnye..

adalah story lagi selepas ini pasal Kak Long To Be ini..
story yang sangat2 ummmphhh...menguji kesabaran ku...takpe2 lain kali cerita ye...


No comments:

Post a Comment