Friday, July 20, 2012

selamat berpose ye semua..

tadi buat makan2 sempena farewell kakak opis aku ini...kakak ini dah lama dah
 berkhidmat dengan opis aku ini...
tadi masa kakak opis aku ini buat ucapan...sedih la uollss...aku satu bahagian dengan kakak ini dah hampir 3tahun...kakak ini sangat baik..banyak beri tunjuk ajar..sangat penyabar orangnya...tadi dia nangis...ar aku tak suka lah nangis2 ini...aku kontrol je..janganlah leleh ayor mata aku ini...huhuhu

so minggu depan last kakak ini kat opis aku...hukhukhuk..

sempena bulan puasa esok...aku nak minta maaf pada semua yer...almaklumlah tak semua orang boleh terima apa je coretan kita di blog ini kan..
semoga kita mendapat manfaat yang baik dalam bulan ramadhan..
kita tambahkan pahala yer....insyaallah..

selamat menyambut ramadhan..

p/s: azam nak khatam Al-Quran pada bulan yang mulia ini..harap2 terdaya juga untuk aku berpuasa penuh..insyaallah..baby jaga ibu...ibu jaga baby k...sama2 kita puasa k..sayang baby ibu ini...

p/s: dah 23minggu dah ....alhamdulilah..baby makin aktif menendang gaya bebas..hehehe...

No comments:

Post a Comment