Friday, July 6, 2012

salindah...

alhamdulilah dah dapat dah salindah...secara percuma dari kawan aku yang cun ana hehehe...tetibe kena puji cun lak ana ini..hehehe...thanks sebab dia sudi bagi aku free salindah ini dari B1-B4...ok lah permulaan punye salindah...so ok lah aku telan je lah..nanti dah dekat beranak nanti aku beli yang sebotol je untuk senangkan beranak itu...hehehe...tapi masa qas dulu aku makan jugak salindah ini...alhamdulilah memang mudah jugak lah beranak...3,4kali je teran..lepas itu tarikh due memang tepat2 keluar qas itu...dari segi perkembangan diri qas memang ok...qas dari lahir hingga ke setahun tak pernah demam teruk...kalau demam kena suntik pun sehari je...tak lama...

huhuhu tapi itulah aku makan yg B1 itu ...tiba2 tulang punggung aku jadi macam lenguh tau...sampai ke betis kaki aku tau...aku macam pelik agaknya sebab nak lancarkan darah aku kut...dulu mkn tak de pulak..tapi memang terasa sangat lenguh dekat tulang punggung mengandung yang kedua ini...


tapi akan ku teruskan makan salindah ini...lagipun elok untuk baby n aku...


oklah setakat ini je lah cerita pasal salindah je...




ps:selera makin ok dan bertambah...jangan berat bertambah sudah...hehehe..

No comments:

Post a Comment