Friday, July 20, 2012

kursus...kursus...kursus..

wah gitu kursus di genting ...tapi azab nye aku naik van opis kan...sepanjang naik itu aku senyap je..hahahahaha...sampai driver itu terasa ingat aku marah kat dia...gagagagagagagugugugu...
rileklah adik driver..kena panggil adik sebab driver itu muda dari aku..hehehe..

aku dan kawan opis je yang pergi so 2 orang je lah...tak ramai sebab ini anjuran salah satu organisasi wanita di malaysia ini...so peserta semua nya wanita yer...

gambar pun tak banyak...aku tak de mood sangat nak tangkap gambo..boleh cm giteww....
hahahaha
*ok tak kelakar*

kursus stat hari selasa malam...aku punye mata dah nak kecut..biasalah kat rumah kul 8.30 mlm itu dah masa untuk tido....bila fasillitator itu bercakap otak aku dah ke awang-awangan dah..hahaha...sebab aku ngantuk gile..

hari rabu dah habis dah kursus...hari khamis itu urusetia bagitahu dapat naik theme park secara percuma..tapi aku tak naik pun...eeee tak mampu aku rasa...jalan yang bengkang bengkok itu menguji kepala ku yang pening ini nanti..aku sampai sekarang orang tak boleh drive untuk aku..aku drive takpe...orang lain drive konfem aku ting tong...huhuhu..kesian aku..


inilah tempat penginapan aku duduk selama 3hari...bosan weh kat sini...hutan je..huhuhu...jauh dari theme park..

ini la gambar i semakin menembam ...hehehe...tapi kakak opis aku kata badan aku biasa je tak naik sangat..huhuhu...*i loike*...eh gambo nye mana ...bebel lak aku ini..hahaha...


aku amik gambo duduk..cover lemak2 yang ada..hahaha...macam mana aku rasa macam beso je badan aku ini...huhuhu

 ini last day baru nak tangkap gambo sebab hari sebelum itu fokus pada kursus...hahaha...*gile poyo ayat*..


ini gambo dengan anak dara aku...ayah qas bawak qas balik kampung terus amik aku kat genting...

 masa ini nak turun dari hotel aku stay itu...benti jup sebab kabus tengah tebal masa ini...qas punye muka tak boleh blah...muka pening agaknya...sebab masa turun itu dia senyap je...


masa ini qas dah sibuk nak masuk keta...dia kata sejuk...hehehe...padahal tak lah sejuk mana...masa ini jugak lah driver pun bertukar...aku lak bawak...sebelum itu ayah qas tak bagi aku bawak...dia suruh aku tido kalau pening...ingat pening itu tido je jawapan nya...idokle ...lagi pening ada lah kalo tido..so aku pun drive sampai rawang...

p/s:abaikan yer puting kat mulut anak dara aku itu...
azam qas tahun depan dia nak buang puting...sebab dia dah school tahun depan...moga2 la...
bukan azam dia pun ..azam aku sebenarnya...hehehe...

No comments:

Post a Comment