Friday, July 27, 2012

dah bayar dah zakat fitrah..

semalam ayah qas dapat gaji terus dia ajak anak dara dia pergi JJ..dia kata g bayar zakat fitrah ...tapi untuk kami 3orang je...dia lupa nak bayar untuk mak n kakak aku sekali....boleh gitu...tak pelah selama ini mana pernah bayar kan untuk kakak n mak aku kan..hehehe...sekali dia cakap ...tak pelah nanti abg pergi bayar lah lagi untuk mak n kak jaja...aku selingga je pandang muka dia...

yang kelakar nya masa pergi JJ itu naik motor bawak pulak anak dara itu..
tertidur2 dia kat atas motor itu..hehehe...
sebelum dia pergi JJ itu qas dah bagitau..."qas ngantuk lah mak uda"
sampai2 rumah je turun je dari motor terus dia jaga...rupanya tido atas motor...bayangkan lah ye..comel je..
agaknya kena angin terus mata jadi layu je...ngantuk je mata dia..

dan masa semalam ayah dia cuti...dia eksyen lah dengan aku..hehehe
aku peluk cium dia...dia kata dia rimas...kelakar je..
geram plak aku tengok...huhuhu

dan malam itu masa itu sebelum nak tido..perbualan anak dengan ibu ..

anak: nanti bila ada baby...qas nak tido dengan baby tau...
ibu: habis nanti ibu nak tido mana...??kesian ibu...
anak: ibu tido lah dengan ayah...qas je tido dengan baby..
ibu: oh sampai hati ada baby terus lupa kat ibu..
anak:hehehe...gelak sambil kelip2 mata...

kalau nak tahu ....qas itu kalau aku dengan ayah dia peluk ke tido sama2 ke memang takkan dapat punye...sebab dia jeles gile tengok aksi sebegitu ye...so tido malam pun aku tido dengan dia..ayah dia tido tilam lain..kesian ayah dia terpinggir...tapi bila dengar dia cakap macam itu semalam kemain eksyen dia rupanya bila nanti dah ada adik nanti..

oklah itu selamat hujung minggu...
nak g shopping kat JJ weekend ini..nak beli baju anak dara itu...

bye...salam..

No comments:

Post a Comment