Tuesday, July 17, 2012

Berkursus lagi...di puncak tertinggi ..

walawei...aku nak pergi berkursus lagi ini ar...tadi ayah qas n qas hantar aku...menangis2 anak dara  aku itu...kesian nak kena tinggalkan dia...dia tinggalkan ibu takpe yer...nanti esok ayah dia cuti ....ayah dia bawak bawa balik kampung...sukalah..tengok itu tinggalkan ibu takpe ye..ibu tinggalkan dia tak boleh ye...dah sepanjang jalan nak datang opis aku tadi mulut dia tak berhenti bebel asyik bercakap je.....ayah dia marah lori lambat ...dia pun join sekali marah...( T   T )

bila sampai opis aku terus dia turun...nak ikut sekali naik opis...kang kalau aku bawak masuk opis kang konfem dia tak nak balik...ayah dia dukung terus meleleh menangis air mata syahdu itu...ye ler..mana lah aku tinggalkan dia..kalau ayah dia itu ..dia dah biasa...tak heran pun kalau ayah dia cakap nak pergi balik kampung..jangan aku yang cakap nak tinggalkan dia..ar meleleh lah airmata syahdu itu..terus nak ikut je bontot aku ke mana padahal aku dalam rumah lagi..huhuhu...

so berkursus lah aku nanti di puncak tertinggi...tak tahu pun venue kat puncak ini...masukkan nama je sebab memang rasa nya keperluan nak amik kursus itu...so selamat berkursus lah pada aku...penat weh kursus weh...ceh tak pergi lagi kata dah penat...camno itu..huhuhu...

nanti gambar berkursus bersua nanti yer...huhuhhuhu..*kalau rajin menjelma*

( - - )




No comments:

Post a Comment