Friday, July 6, 2012

anak tahun naga...

ingat lagi tak gambar ini...:



ada 2 orang bff aku buyung kan..yang pakai baju warna pink itu dapat anak perempuan yang baju hitam tak pakai tudung itu dapat anak lelaki...aku plak??jeng2..hehehe...aku memang mengimpikan untuk dapat baby jugak sama tahun dengan anak bff aku 2 orang ini...ye lah kami dah berkawan hampir 8tahun...since sekolah menengah lagi so kalau boleh nak anak pun umur sama....huhuhu...*poyo je statement*...

so ini anak perempuan bff aku yang pakai baju pink itu...:-


inilah anak umrah...hehehe...sebab bff aku berdoa kat sana setelah berkahwin hampir 4 tahun menunggu cahayamata ini akhirnya bila balik dari umrah Allah tunaikan permintaannya...alhamdulilah...rezeki itu Allah bagi dah cukup cantik bagi diri kita....


yang bff aku pakai baju hitam itu aku tak pergi lagi tengok anak lelaki dia...mesti dia touching dengan aku sebab aku tak jenguk pun anak dia lagi..masa dia buat cukur jambul aku tengah kemabukan dan keloyakan ...huhuhu...sorry ina...bukan sengaja...tapi terpaksa...sayang ko ketat2...nanti aku pergi jenguk anak ko yek ina..huhuhu...

:)

No comments:

Post a Comment