Thursday, June 14, 2012

tak sampai setahun okess....

aku tukar hp lagi...sebabnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......blackberry storm aku dh jahanam k..sepanjang aku pakai 3kali tukar bateri....keypad rosak...walaupun hp itu jenis touch screen tp ada setengah huruf aku tak boleh tekan...stress sangat ...aduyai...dengan asyik reboot je...tak pernah aku pakai hp sesekejap ni...kejap2 hang je...berapa kali aku baling ...atas tilam je ok...kang baling kat dinding susah plak..aku nak guna hp apakan...

akhirnya setelah 7bulan aku pakai...hukhukhuk...ayah qas hadiahkan lah aku dengan blackberry curve....konon nak buat suprise kan...g bawak anak dara dia itu g beli....balik2 je anak dara dia bagitau le kat aku.."ibu,ibu..ayah belikan hp untuk ibu..."kuang..kuang...konon nak suprise kan aku...alih2 anak dia yang suprise kan dia dulu...hahahahaha...rasa nak gelak guling2..

so ini lah hp nye..

ini pun dapat sebab aku ada permata bernilai untuk dalam perut aku ini..kalau tidak hmmm payahlah ayah qas itu nak hadiahkan ini...hehehehe...anyway thanks ayah qas...



setakat ini baru sebulan aku pakai..semuanya ok...tiada reboot lagi..cuma ini bukan 3g punya...2g je...yang storm 3g tapi oklah kesemuanya..amat simple dan ringan....aplikasi pun best...jarang hang...harap2 hp ini bertahan at least lebih setahun...huhuhu...


:)

No comments:

Post a Comment