Friday, June 15, 2012

tak nak tahu jantina lah ....boleh??

huhuhu...dah kandungan dekat 4bulan lebih ini..jantina dah boleh tahu dah...tapi rasanya macam tak nak tahu boleh tak...nak suprise nanti...lagipun aku tak kisah pun jantina apa kali ini...ikut nak lelaki tapi rasa macam nak perempuan jugak..hehehe...yelah anak perempuan ini kalau bab beli baju best je...ghairah je mata tengok..lagipun senang pakai baju terpakai kakak dia je...huhuhu...kalau lelaki pun ok...sebab aku target pun 2 je anak...selebihnya nak besar2 kan anak2 ini membesar dulu...baru lah fikir nak tambah anak lagi ke tidak...memang bagus anak ramai...tapi aku cepat penat n aku pun idoklah lemah lembut gemalai kan...aku garang okess....dan serik nak hadapi alahan peknen itu...

so buat keputusan aku tak nak tahu jantina lah..biarlah yang penting doktor cek anak aku sihat dan cukup sifat sudah...yang penting nak bersalin SENANG OK....aku rasa nikmat paling aku suka ketika mengandung ketika aku teran anak aku kuat dari perut aku itu.....lega rasanya lepas itu...hahahaha..



:)

No comments:

Post a Comment