Friday, June 15, 2012

Promosi Umrah bagi bulan Mac & April 2013

okey ini adalah iklan oke...aku just tolong member ...sekiranya sesiapa berminat untuk menunaikan ibadah umarah boleh le email aku no telefon korang then nanti aku forward no korang itu kat member aku ini..member aku ini yang uruskan agensi umrah ini..

ini adalah promosi nya 

RM 5680.00 12 HARI DAN 10 MALAM menaiki penerbangan MAS /ETIHAD..                                (naik MAS oke...layanan terbaik punyer)...

HOTEL PENGINAPAN jarak hanya 180KM ke MASJID NABAWI / MASJIDIL HARAM...
(so senang dan mudah)...

sekiranya berminat email aku k..atied85@yahoo.com...akan ku panjangkan email korang kepada member aku itu...

ini adalah betol2 ....bukan tipu2 punye...*ok tak kelakar*...huhuhu

:)

selamat berhujung minggu...

No comments:

Post a Comment