Friday, June 1, 2012

Mother & Baby Expo



macam best je kan tengok ini kat atas...mesti banyak murah wooo....ada 600 booth lak itu...tapi aku rasa macam nak pergi..tapi kan ...aku macam ingat2 lupa je parking nak masuk ke PWTC ini...tapi aku kan kaki belasah je...huhuhu..yang pasti nak drive keta..tak sanggup ok naik train..tapi harap aku tak alahan tetiba kan esok...lagipun niat aku bukan nak beli sangat untuk baby dalam pewot ini..awal lagi ok..tapi tengok barang untuk aku sebenarnya..tak pun cari botol susu ke...susu ke..qas pun masih menyusu dan berbotol ye tuan puan...huhu...(walaupun tahun depan nak masuk tadika ye) so shame le...ok aku dah melalut ke laut dah ini..apapun kena tanya kakak aku dulu dia nak ikut ke tidak...tapi jarang sekali dia tak nak ikut..hehehehe...
td aku dh share kat fb aku ..kat kengkawan ada anak kecil..boleh digalakkan pergi untuk menghabiskan duit korang itu k..hahahaha...entah2 duit aku ayah qas yang habis esok...kuikuikuikui....bukan apa bila expo ini mseti harga barangan akan turun...mesti ibuk ibuk diluar sana seronok shoppin ing...

ok lah daaaaaaaaaaaaa.........selamat berhujung minggu..minggu paling best sebab stay rumah mak dah kat rawang dah...pagi nak pergi kerja je yang tak best...sebab jauhhhhhhhh..........

No comments:

Post a Comment