Monday, June 11, 2012

makin bertenaga...

sekejap je dah masuk 17 minggu ye aku peknen....rasa sekejap pulak..huhuhu..dulu waktu qas rasa lama betul nak masuk 4bulan..ini sekejap je nak masuk 5bulan dah...dah rasa sikit-sikit gerakan baby dalam perut...hari khamis lepas aku pergi buat ultrasound kat klinik panel ofis...nasib ok...sebab sebelum itu aku suka rasa senak-senak perut..bila pergi ultrasound itu dapat tengok...rasa macam seronok je..yelah ada objek gerak-gerak dalam perut..tapi tak aktif sangat...tapi denyutan jantung semua ok aku tengok...alhamdulilah masa itu doktor perempuan...sedangkan sebelum itu aku buat appoinment itu doktor lelaki sepatutnya yang nak buat ultrasound itu...tapi hari aku pergi itu doktor perempuan india...very friendly...masuk-masuk je bilik dia tanya aku punya last period dan seterusnya...tapi mesin ultrasound ini bukan canggih sangat..just scan untuk lihat kedudukan rahim,denyutan jantung, uri dan air ketuban semua itu je...aku tanya uri aku macam mana..dah naik ke...doktor kata masih kat bawah ..tapi doktor kata nanti akan naik juga uri itu...jangan risau lah...memang tak risau pun...sebab baru lagi kan...doktor suruh datang lagi 3minggu untuk ultrasound...baikkkk doktor saya akan datang ke klinik doktor lagi 3minggu...haiittt....

:)

No comments:

Post a Comment