Friday, May 4, 2012

teruk kan??

tiap2 malam kalau laki aku kerja petang n malam memang aku jadi stress...sebab aku tidur awal...dan masalahnya qas ini...meragam sangat...hari itu pergi berjalan beli kain ela dengan kakak aku...punyelah lasak...boleh selamba dekk dia keluar dari nagoya itu jalan lenggang lenggok macam tak de perasaan..dia kata dia penat jalan...padahal aku masih kat dalam nagoya ini...tengah membelek2 lagi ini...bila tak berjalan ko bising nak berjalan..bila dah berjalan...bising penat pulak...ar darah aku pun naik ler dengan mendadak nya...aku cubit2 habis satu badan dia...geram wehhhh...aku berapi2 jer masa itu...bila aku dukung itu dia nangis gile2 terjerit2..geram betul aku...bila malam je aku tidur dia sibuk cakap dengan aku...borak2..aku tahu dia boring sebab tak de teman masalahnya aku tak larat sangat bukan tak nak  layan..aku cakap elok2 dengan dia ..ibu tak larat lah qas...ibu nak tido..qas tengok tv n main2 ok...sekejap je lah dia dengar lepas itu dia bising balik...borak2 dengan aku...aku pun sambil tutup mata sambil angguk..huhuhu...kesian memang kesian...bila dia kencing je ...aku basuh n aku lap lah...baru lah aku ternampak kesan aku cubit masa beli kain itu...aduh luluh pulak hati aku tengok kesan bengkak itu..bila aku tengah sedap cubit itu aku tak ingat lah..bila tengok balik...hmm ambik ko lebam....itu tak campur nangis tengah malam...dengan aku dia tidur gelisah je...bila dengan ayah dia aku tengok tido lena jer...tak de ek okk ke...dengan aku dekat 2jam sekali dia merengek...aduh aku bila malam sejak peknen ini memang tak boleh bangun dalam keadaan terkejut mesti aku pening tetibe tau...itu bertambah lah stress aku...aih harap2 aku boleh bersabar dengan semua ini...bertahan lah badan....bertahan yer....

No comments:

Post a Comment